NOVO!
Kroz listopad 2024.g. započinje novi ciklus radionica za djecu u dobi od 5-18 godina, u grupama prilagođenim dobi i jezično - govornim teškoćama.
Idealno za djecu s jezično-govornim teškoćama (JEZIČNO RAZUMIJEVANJE I IZRAŽAVANJE, NEPRAVILAN IZGOVOR GLASOVA, DISLEKSIJA, DIZARTRIJA, APRAKSIJA), djecu s oštećenjem sluha, te djecu s poremećajem ritma i tempa govora (MUCANJE I BRZOPLETOST).
Postupak se odvija jedan do tri puta tjedno, u trajanju od 30 do 45 minuta.
Cijena na upit.
Organiziranje radionica ovisi o broju prijavljene djece.
Kratak opis RITMOLACIJA:
Ritmolacije su posebni pedagoško-obrazovno-rehabilitacijski postupak koji uključuju razvoj i jačanje makromotorike – mikromotorike.
Namjena i ciljevi Ritmolacija:
- poticanje i njegovanje senzo-psiho-motornog razvoja učenika
- poticanje i razvijanje slušanja, slušne pažnje, fonacije, artikulacije
- razvijanje strukturiranja govora (jezične komponente) u svrhu postizanja razumljivosti i razumijevanja govora i jezika
- razvijanje sklada verbalnog i neverbalnog izražavanja u govornoj komunkaciji
- te poticanje i razvijanje kreativnosti, spontanosti i izražajnosti u govoru putem razvijanja pravilne tjelesne napetosti i kvalitete pokreta, motorike, ritmičnosti, vizualne i taktilne perepcije, spaciocepije, spaciogramatike i afektivnosti.
Način realizacije posebnog pedagoško-obrazovno-rehabilitacijskog postupka:
- grupni rad uz individualizirani pristup i/ili individualni rad prema potrebama, mogućnostima i sposobnostima učenika primjerenim vježbama, pokretnim igrama i plesom.
Način vrednovanja posebnog pedagoško-obrazovno-rehabilitacijskog postupka:
- procjena senzo-psiho-motornog statusa te statusa slušanja, govora i razumijevanja prema poteškoćama, mogućnostima i sposobnostima učenika.
Način korištenja rezultata vrednovanja posebnog pedagoško-obrazovno-rehabilitacijskog postupka:
- primjena u obradi jednostavnih i složenih tekstova (poezija, priče, igrokazi) te govornoj komunikaciji kroz dramsko – scensko – plesno i spontano govorno izražavanje.